.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل مدینه فاضله حاصل عمل به سیره ائمه معصومین(ع) است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مدینه فاضله در سایه سار و حاصل عمل به سیره ائمه معصومین(علیهم السلام) تشکیل می شود و برای رسیدن به آن باید تلاش کرد.
تشکیل مدینه فاضله حاصل عمل به سیره ائمه معصومین(ع) است

 به گزارش شمال نیوز، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، در همایش ملی آموزه های اسلامی؛ انسان معاصر و نظام خانواده در مجتمع پیامبر اعظم(ص) دانشگاه علوم پزشکی ساری گفت: نظام خانواده در اسلام از احترام خاصی برخوردار است.


وی اظهار کرد: تزلزل خانواده حاصل دوران رنسانس است و این میکروب و بلا به اسلام که به این نهاد مهم، اهمیت می دهد، بسیار رسوخ کرده است.

آیت الله طبرسی بیان کرد: گذشتگان و اجداد با تمام سختی ها، زندگی مشترک را محکم و استوار، نگه می داشتند اما در حال حاضر، طلاق و از هم پاشیدن خانواده یکی از مشکلات جامعه به شمار می آید.

وی ابراز کرد: شبکه های ضد اجتماعی برای متزلزل و از بین بردن بنیان خانواده، تلاش وافر می کند و اعتیاد یکی از بلاهایی است که به جان کوچک ترین اما مهم ترین نهاد در جامعه، افتاده است.

آیت الله طبرسی گفت: خانواده، اصل و اساس است که می طلبد جهت رفع از هم پاشیدگی بنیان های آن، فکر و تامل اساسی کرد و مشکلات گریبانگیر این نهاد مهم را حل نمود.

وی با اشاره به اینکه خدا، همسر را برای آرامش قرار داد، اظهار کرد: ارج و قرب خانواده بسیار است اما متاسفانه عده ای ترک خانواده می کنند و زندگی تنها را برمی گزینند و همچنین برخی، اولاد نمی خواهند که این امر مایه تاسف است.

آیت الله طبرسی بیان کرد: بقای نسل انسانی، اصل آرامش، ارضای غریزه جنسی، مشارکت در حیات معنوی و همچنین در حیات مادی و اصل تربیت نسل از نتایج ازدواج، محسوب می شوند.

وی ابراز کرد: فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی در حال حاضر موجب دور شدن افراد خانواده از یکدیگر شده است و فقط حضور فیزیکی در کنار هم دارند اما از صحبت و گفتگو، خبری نیست.

آیت الله طبرسی گفت: مدینه فاضله در سایه سار و حاصل عمل به سیره ائمه معصومین(علیهم السلام) شکل می گیرد که باید برای نزدیک شدن به چنین آرمانی، تلاش نمود./ شبستان


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.